Mic dejun echilibrat

De ce sa mananci micul dejun?

Atunci cand sari peste micul dejun, organismul tau nu dispune de combustibilul necesar pentru a desfasura
functiile de baza si a incheia ziua cu succes. In absenta lui, nivelul glicemiei scade si incepi sa te simti
infometat, determinandu-te sa alegi mai tarziu alimente nesanatoase pentru a te satura.

Fiind prima masa a zilei iti ofera energie pentru intreaga zi si te impiedica sa mananci foarte mult seara. 

filozofia herbalife

Newsletter

Sfaturi utile

  • Gustarile sanatoase pot ajuta la indepartarea senzatiei de foame si pot constitui o sursa constanta de energie pentru intreaga zi.
  • Frumusetea alimentatiei sanatoase consta in faptul ca fructele bogate in fibre, legumele si cerealele integrale au un numar relativ redus de calorii per portie.
  • Proteinele din alimente precum soia si lactate sunt numite si proteine complete deoarece contin cantitati echilibrate din toti aminoacizii esentiali necesari cresterii si mentinerii masei musculare.
  • Alegeti alimente bogate in proteine cu un continut scazut de grasimi, cum ar fi carnea de curcan sau pieptul de pui, albus de ou si peste. Limitati consumul de produse lactate bogate in grasimi, carnea cu un continut bogat de grasimi saturate si tipurile de carne procesata care au un continut ascuns de grasime.

Mancarea conteaza

"Mancarea conteaza" este un documentar despre demascarea dedesubturilor industriei farmaceutice, despre alimentatia sanatoasa si importanta nutrientilor in organism.

Documentar: Mancarea conteaza

Contact & Social

info[at]nutritie-alimentara.ro

    

Ne gasiti si pe:

nutritie-alimentara.ro pe facebook nutritie-alimentara.ro pe google plus nutritie-alimentara.ro pe twitter

Distribuie pagina pe:

 
Design by QSolutions - pagini web | soft la comanda | program facturare